Procedura reklamacyjna – Cambium ePMP - nowe możliwości dla ISP

Procedura reklamacyjna

Procedura reklamacyjna

W przypadku uszkodzenia urządzenia firmy Cambium Networks prosimy o przesłanie zgłoszenia zawierającego następujące dane:

  • Nazwę urządzenia
  • Numery: PART NO, seryjny (MSN), MAC Adress LAN (ESN)
  • Opis usterki (z informacją o stanie portu LAN oraz modułu radiowego)
  • Datę zakupu /numer faktury

Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o upewnienie się czy działanie urządzenia zostało sprawdzone na innym źródle zasilania oraz przewodach. W przypadku innych problemów niż nie działające urządzenie prosimy o uaktualnienie oprogramowania do najnowszej dostępnej wersji i ponowne wykonanie testów.

Ewentualne zgłoszenia prosimy kierować na konto serwis(at)kajakom.pl

Zakupy sprzętu ePMP firmy Cambium po 1 października 2018 roku objęte są 3 letnią gwarancją. Wcześniejsze dostawy objęte były 12 msc gwarancją.