W przypadku uszkodzenia urządzenia firmy Cambium Networks prosimy o realizację poniższych kroków:
Zgłoszenie problemu z działaniem urządzenia można dokonać w Cambium Support Center (CSC) (https://support.cambiumnetworks.com/) poprzez opcję Submit a Request ( https://help.cambiumnetworks.com/hc/en-us/requests/new). Jeśli w wyniku działań Cambium Support Center problem z działaniem urządzenia nie zostanie rozwiązany, a urządzenie objęte jest gwarancją procedura zakończy się nadaniem ID RMA . Po uzyskaniu ID RMA prosimy o przesłanie go do nas – zrealizujemy wymianę urządzenia.
W trakcie zgłoszenia w CSC zostaniecie Państwo poproszeni o podanie poniższych danych:
Jeśli stan urządzenia to umożliwia zalecamy aktualizację firmware do najnowszej dostępnej wersji. Prosimy też przed rozpoczęciem procedury o upewnienie się czy działanie urządzenia zostało sprawdzone na innym źródle zasilania oraz przewodach.
Jeśli mimo tych działań nadal występuje problem z działaniem urządzenia, a jest to możliwe, należy przed jego demontażem, pobrać i zachować plik POMOCY TECHNICZNEJ (Tools Backup / Restore / Backup Technical Support File. W trakcie procesowania zgłoszenia często prowadzący procedurę inżynier prosi o przesłanie tego pliku.
Uzyskanie ID RMA w CSC przyśpiesza procedurę wymiany urządzenia.
Przed zgłoszeniem problemu z działaniem urządzenia prosimy wykonać następujące czynności:
Jeśli powyższe działania nie rozwiązały problemu z działaniem urządzenia prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres cambium(at)kajakom.pl zawierającego poniższe dane:
Po otrzymaniu od KAJA Komputer potwierdzenia należy wysłać urządzenie na adres:
KAJA KOMPUTER,
ul.Pocztowa 11a,
67-400 Wschowa.
Prosimy o opisanie przesyłki słowem SERWIS i dołączenie do każdego z przesyłanych urządzeń, dokumentu zawierającego powyższe dane i dane firmy wysyłającej wraz kontaktem do osoby kontaktowej w sprawach serwisu po stronie wysyłającej.
W trakcie realizacji RMA przez KAJA Komputer w Cambium Support Center, możemy potrzebować dodatkowych informacji, szczególnie, gdy nie otrzymamy kompletnych danych, a opis usterki będzie niejednoznaczny, lub nie będzie odpowiadał przeprowadzonym testom.
Urządzenia ePMP oraz cnPilot zewnętrzne, firmy Cambium zakupione po 1 października 2018 roku objęte są 3-letnią gwarancją. Wcześniejsze dostawy objęte były 12 msc gwarancją. Urządzenia cnPilot wewnętrzne, objęte są 5-letnią gwarancją firmy Cambium Networks.
Kompletna lista warunków gwarancji produktów firmy Cambium Networks znajduje się na stronie producenta: Cambium Networks – Standard Warranty.
UWAGA: Od 1 września 2023 standardową formą rozliczenia zakończonego RMA jest KOREKTA sprzedaży na urządzenie objęte procedurą reklamacyjną. Inne formy rozliczenia reklamacji wymagają indywidualnego uzgodnienia.